Klinika Veterix
Klinika Veterix
(Po–Pá, 9–19 h)
E-shop Veterix
(Po-Pá, 8-15 h)
Kontakt
Ptejte se
Poradna
Pomůžeme
Klinika
Přihlášení
V košíku máte
Váš košík je bohužel prázdný :-(
Váš košík je bohužel prázdný :-(
…není to trochu škoda?
  • Reklamace a vrácení

Reklamace a vrácení

Reklamace zboží v zákonné lhůtě 24 měsíců

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců – pokud není na www.veterix.cz či v přiloženém záručním listě (na faktuře) nebo jinde na zboží uvedeno jinak. Zákonná záruční doba Vám začíná běžet dne převzetí zboží a případně se prodlužuje o dobu, kdy je zboží v záruční opravně. Nebo chcete zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Jak v případě reklamace postupovat

Sdělení o reklamaci zboží nám můžete buďto zaslat elektronicky na eshop@veterix.cz nebo vyplňte reklamační formulář, který jste obdrželi spolu se zbožím. Ten vložte do balení, které nám posíláte zpět. V obou případech by formulář či e-mail měl obsahovat tyto informace:

  • číslo objednávky
  • kontaktní údaje
  • informaci, zda se jedná o výměnu, vrácení či reklamaci zboží
  • případný popis problému či závady
  • číslo účtu (pokud se liší od účtu, ze kterého byla obj. zaplacena) kam máme případně vrátit peníze

Zboží k reklamaci vždy posílejte na adresu VETERIX, a.s., Svatoplukova 45b, 796 01, Prostějov. Zboží nemusí být v originálním obalu. Produkt určený k reklamaci dobře zabalte, aby nedošlo během dopravy k jeho poškození. Nezasílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato. Pokud máte, přiložte do balíku fakturu o koupi (není to však vaše zákonná povinnost). O průběhu reklamace budete informováni emailem či telefonicky.

Za jak dlouho reklamaci vyřídíte?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případě, že máme od vás veškeré podklady. Většinou však zvládneme vyřízení rychleji.

Kdy bohužel záruku nelze uplatnit?

  • Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace
  • Vada vznikla nevhodným používáním zboží.
  • Vada vznikla nedodržením pokynů stanovených výrobcem.
  • Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
  • Zboží bylo poškozeno živly.
  • Zboží je určené po otevření k rychlé spotřebě nebo bylo smícháno s jiným. Proto např. otevřené balení granulí bez zjevných vad nelze reklamovat a vracet zpět dodavateli. Více se dozvíte v ust. § 1837 OZ bod e)
  • Kompletní podmínky pro reklamaci zboží sepsány právnickým žargonem najdete v obchodních podmínkách.

Stáhněte si dokumenty k reklamaci:

E-shop Veterix
E-shop Veterix
Chcete objednat? Nevíte si rady s výběrem krmiva?
777 319 517
(Po–Pá, 8–15h)