Purina PPVD Canine konz. HA Hypoallergenic 400g
pozítří u vás, zítra na klinice

Purina PPVD Canine konz. HA Hypoallergenic 400g

Kód produktu: P22011835
Kategorie: Konzervy

Canine HA Hypoallergenic je kompletní hypoalergenní veterinární dietní krmivo pro diagnostiku a nutriční management alergie na krmivo u štěňat i dospělých psů. Někteří psi mohou trpět alergií na krmivo, která se může projevit kožními příznaky a/nebo podrážděním trávicího traktu.

Canine HA Hypoallergenic obsahuje zdroje jednoduchých bílkovin a sacharidů, bílkoviny jsou navíc hydrolyzovány na velmi malé částečky, které nejsou schopny vyvolat alergickou reakci. Hydrolyzované diety jsou také vhodné pro použití během tzv. ""eliminační diety"", která slouží k potvrzení (nebo vyloučení) alergie na krmivo. Během období eliminační diety by měl být pes po dobu 8 až 10 týdnů krmen výhradně dietním krmivem Canine HA pouze v kombinaci s pitnou vodou.

Canine HA Hypoallergenic je vhodné také pro psy se závažným onemocněním střev, jako je zánětlivé onemocnění střev (IBD), protože se jedná o krmivo vysoce stravitelné, s vybranými zdroji bílkovin.

Před použitím nebo před prodloužením doby používání se doporučuje vyžádat si stanovisko veterinárního lékaře.

Hlavní benefity:

• Jednoduchý zdroj hydrolyzované bílkoviny, rozštěpené na velmi malé částečky, pomáhá předcházet alergickým reakcím.
  • Purifikované sacharidy pomáhají snižovat potenciální antigenicitu dietního krmiva.
  • Zvýšený obsah omega-3 mastných kyselin pomáhá působit proti zánětu.
Analytické složky

Protein 6,2 %, obsah tuku 3,7 %, obsah anorganických látek 2,1 %, hrubá vláknina 2,1 %, taurin 900 mg/kg, omega-3 mastné kyseliny 0,17 %, EPA a DHA 0,06 %, omega-6 mastné kyseliny 0,89 %.

Vedlejší výrobky rostlinného původu*, bílkovinné extrakty rostlinného původu*, oleje a tuky, minerální látky, cukry**.

*Hydrolyzovaný zdroj bílkovin. **Zdroje sacharidů

Značka Purina
Velikost psa v dospělosti mini (do 5 kg), malý (6 - 10 kg), střední (11 - 25 kg), velký (26 - 45 kg), obří (nad 45 kg)
Stáří psa štěně, dospělí, senior