Royal Canin Granule Detekce Hematurie pro zjišťování přítomnosti krve v moči kočky 40 g

Granule Detekce Hematurie pomáhají při zjišťování přítomnosti krve v moči kočky, to je příznakem většiny onemocnění močových cest koček. Detekce Hematurie jsou malé granulky bílé barvy, které je možné jednoduše nasypat na podestýlku koček.

Kód produktu: P22010468
Kategorie: Detekční

Návod na použití

1. Pokud granule zůstanou BÍLÉ nebo ZEŽLOUTNOU, test je negativní, v moči kočky nebyla zjištěna přítomnost krve.
  2. Pokud jsou granule MODRÉ barvy, test je pozitivní, v moči kočky byla zjištěna přítomnost krve. Kontaktujte veterinárního lékaře.
  3. Pokud si nejste jisti barvou granulí, odstraňte všechny znečištěné granule a zopakujte postup uvedený výše. Pokud si stále nejste jisti barvou granulí nebo pokud vaše kočka vykazuje známky onemocnění nebo se chová nezvykle, kontaktujte veterinárního lékaře.

Podmínky použití

Detekci Hematurie je možné použít s většinou podestýlek pro kočky na trhu. Pro lepší výsledek doporučujeme použít hrudkující podestýlku na bázi jílu (bentonit). Výsledky testu mohou být zkreslené pokud se kočka vymočí vícekrát na ty samé granule. Proto doporučujeme čistit podestýlku (odstraňovat hrudky) denně. Granule Detekce Hematurie rozsypané na podestýlce, které nepřišly do kontaktu s močí kočky, si uchovávají v toaletě účinnost po dobu 30 dní nebo pokud nepřijdou do kontaktu s močí. V případě, že moč kočky obsahuje pouze málo červených krvinek nebo má vysoké pH a extrémně vysokou hustotu, nemusí dojít k reakci.

Druh podestýlky Detekční
Stáří kočky kotě, dospělá kočka, starší kočka
Délka a typ srsti pro bílou srst, pro dlouhou srst, pro krátkou srst, pro tmavou srst