Royal Canin VHN Dog Hepatic Konzerva 420 g
pozítří u vás, zítra na klinice

Royal Canin VHN Dog Hepatic Konzerva 420 g

ROYAL CANIN® HEPATIC paštika je kompletní dietní krmivo pro psy s recepturou na podporu funkce jater v případě chronické jaterní nedostatečnosti a při snižování přítomnosti mědi v játrech.

Kód produktu: P24010005

Krmivo ROYAL CANIN® Hepatic je speciálně vyvinuto pro podporu psů trpících onemocněním jater díky řadě užitečných živin. Tato dieta na míru obsahuje speciálně upravené, vysoce kvalitní bílkoviny. V případech chronické jaterní nedostatečnosti tyto pečlivě vybrané proteiny pomáhají podporovat funkci jater vašeho psa. Při některých onemocněních jater může docházet k hromadění mědi, a proto nízký obsah mědi ROYAL CANIN® Hepatic Loaf může pomoci minimalizovat hromadění mědi v játrech vašeho psa. Udržování energetické hladiny vašeho psa je důležité, protože to také přispívá ke zdravé funkci jater. Toto exkluzivní krmivo se může pochlubit vysokým obsahem energie, které pomáhá udržet energetický příjem vašeho psa. Jako součást veterinární řady ROYAL CANIN® je důležité, aby byl tento produkt podáván vašemu mazlíčkovi pouze na doporučení veterinárního odborníka.

Odmítání jídla, celková letargie a rychlý úbytek hmotnosti mohou být časnými příznaky onemocnění jater. U psů, kteří trpí onemocněním jater – jako je chronická jaterní nedostatečnost – může jaterní strava na míru, která obsahuje podpůrné živiny, pomoci podpořit zdravější funkci jater. Krmivo ROYAL CANIN® Hepatic je speciálně vyvinuto pro podporu psů trpících onemocněním jater díky řadě užitečných živin. Tato vysoce chutná paštika je dostupná ve 420g konzervách. Tato dieta na míru obsahuje speciálně upravené, vysoce kvalitní bílkoviny. V případech chronické jaterní nedostatečnosti tyto pečlivě vybrané proteiny pomáhají podporovat funkci jater vašeho psa. Při některých onemocněních jater se může hromadit měď a nízký obsah mědi ROYAL CANIN® Hepatic Loaf proto může pomoci minimalizovat hromadění mědi v játrech vašeho psa. Udržování energetické hladiny vašeho psa je důležité, protože to také přispívá ke zdravé funkci jater. Toto exkluzivní krmivo se může pochlubit vysokým obsahem energie, které pomáhá udržet energetický příjem vašeho psa. To také usnadňuje snížení objemu jídla, což pomáhá snížit střevní zátěž vašeho psa pro snazší trávení.

Jako součást veterinární řady ROYAL CANIN® je důležité, aby byl tento produkt podáván vašemu mazlíčkovi pouze na doporučení veterinárního odborníka. Aby bylo vyhověno individuálním preferencím každého psa, je ROYAL CANIN® Hepatic k dispozici také jako suché krmivo s křupavými granulemi. Pokud uvažujete o smíšeném krmení, jednoduše postupujte podle pokynů pro krmení na obalu, abyste zajistili, že váš pes dostane přesné množství mokrého i suchého krmiva pro optimální užitek.

V ROYAL CANIN® jsme odhodláni poskytovat nutriční řešení pro potřeby vašeho mazlíčka. Všechny naše produkty procházejí rozsáhlým procesem kontroly kvality, aby byla zaručena optimální kvalita krmiva a také uspokojování specifických dietních požadavků a životního stylu vašeho psa. To znamená, že když váš pes jí ROYAL CANIN® Hepatic Loaf, dostává kompletní a vyváženou stravu.

DOPORUČUJEME: před použitím nebo před prodloužením doby používání se doporučuje vyžádat si stanovisko veterinárního lékaře.Zpočátku podávejte HEPATIC paštiku po dobu do 6 měsíců.

VÝHODY PRODUKTU

UPRAVENÝ OBSAH BÍLKOVIN
Upravené hodnoty vysoce kvalitních bílkovin na podporu funkce jater v případě chronické nedostatečnosti jater.

NÍZKÝ OBSAH MĚDI
Nízká hladina mědi pomáhá omezovat její hromadění v buňkách jater.

VYSOKÝ OBSAH ENERGIE
Vysoký energetický obsah snižuje množství stravy a snižuje zátěž střev.

DOPORUČENO PŘI:
• chronické hepatitidě
• postosystémovém zkratu
• hepatické encefalopatii
• poruše ukládání mědi

NEDOPORUČENO PŘI:
• pankreatitidě či historii pankreatitid
• hyperlipidémii
• akutní hepatitidě bez hepatické encefalopatie*
• růstu, březosti/laktaci

*V tomto případě doporučujeme diety Gastrointestinal nebo Recovery.

Zdraví a určení onemocnění jater
Druh krmiva konzervy a vaničky a kapsičky