WeNefro 100ml

Kategorie: Vitamíny

WeNefro 100 ml

Podporuje funkci ledvin

Kombinuje skupinu látek, které poskytují dostatečnou kontrolu degenerativních procesů vedoucích k progresi CKD. Schopnost snížit hyperfosfatémii a uremii, pomáhá při regulaci krevního tlaku a střevního průchodů. Umožňuje MULTIFUNKČNÍ přístup k léčbě CKD.

Veterinární přípravek podporující funkci ledvin v případě chronického onemocnění. Chronické onemocnění ledvin (CKD) je jedno z nejčastějších onemocnění u geriatrických psů a koček. Používá se na strukturální poškození jedné nebo obou ledvin, trvající více než 3 měsíce. U většiny pacientů s CKD jsou strukturální a funkční ztráty. Tato ztráta však není vždycky pozorována. CKD se zpravidla komplikují pre- a post-renálními příčinami, které mají velký vliv na onemocnění. WeNefro® kombinuje skupinu látek, které poskytují dostatečnou kontrolu degenerativních procesů vedoucích k progresi CKD. Schopnost snížit hyperfosfatémii a uremii, pomáhá při regulaci krevního tlaku a střevního průchodů. WeNefro umožňuje MULTIFUNKČNÍ přístup k léčbě CKD.

Dávkování

2x denně 1 ml přípravku na 4 kg váhy ( pro psy i kočky). 1 ml je ekvivalent stisku dávkovače.

Ve 2 ml přípravku: Rheum officinale Reveň 150 mg, Plantago ovata, Psyllium 150 mg, Oxycantha Crataegus, Hloh 71,4 mg, Uhličitan vápenatý 20 mg, Uhličitan hořečnatý 19 mg, Vitamin B6 10 mg, Vitamin B9 (kyselina listová) 400 μg, Vitamin B12 200 μg.

Značka Ostatní
Zdraví a určení ledviny a močové cesty
Velikost psa v dospělosti mini (do 5 kg), malý (6 - 10 kg), střední (11 - 25 kg), velký (26 - 45 kg), obří (nad 45 kg)
Stáří psa štěně, dospělí, senior